Açık ve Sınırsız

Fethiye – Hikaye | Kubilay Keçici

O yaz tatil için 2 aile yani biz ve annemin arkadaşının ailesiyle Fethiyeyi tercih etmiştik.
Yolda gidiyorduk bende hayalini kurduğum tatili düşünürken uyuya kalmışım
ve kamp alanına varınca uyandım .Orası öyle bir yerdi ki arkanızda ağaçlar ,
10 metre uzakta deniz ve başınızda öten Fethiye’nin kuşları ,Fethiye kuşları öyle güzellerki
anlatamam .İlk defa doğa ile baş başa bir yerdeydim . Arkadaşım Minel ile
geç saate kadar deniz kenarında vakit geçirdik , Babalarımız bize ateş yaktı ve keyifli bir gece
geçirip çadırlarımıza geçip uyuduk. Sabah uyanır uyanmaz denizi görmek muhteşemdi .
Fethiye’nin doğal güzellikleri anlatmak ile bitmez , kesinlikle gidilip görülmesi gereken bir yer.
Kahvaltımızı ettikten sonra bu güzel şehri gezdik . Genelde çam ağaçlarıyla dolu , havası mis
gibi kokan ama birazda sıcak bir gün geçirdik. Tekne ile Fethiye’deki çoğu adasını ziyaret ettik . Kelebekler Vadisi en
iyisiydi ,saklı bir vadi sanki günü gezerek bitirip kampa dönmüştük.
Güzel bir akşam daha geçirip sabah uyandığımızda bugünüde kampta geçirmeye karar verdik. Arkadaşımla denize
girdikten sonra dolaşmak için kampın yanındaki ormanda yürüyüş yaparken kuş seslerini duyduk kuşlar çok huzursuzdu. Yakından sesler geliyordu bunlar sorumsuz avcılarıydı .
Kuşlara zarar vermek doğaya zarar vermek diye konuştuk arkadaşımla,
adamlar kuşları avlamaya çalışırken elektrik teline zarar vermişlerdi sanırım bir kıvılcım çıktı bizde korkup kampa geri döndük.Kampa döndüğümüzde elektriklerin gittiğinin farkına vardık.
Kötü niyetli insanlar doğaya zarar vermeye devam ederlerse ,hem doğa zarar görür hem de insanlar
Ülkemizin doğal güzelliklerini korumalıyız ve gezip görmeliyiz.