Açık ve Sınırsız

Kampta Bir Gün – Hikaye |Elif Çalık

Merhaba ben Kardelen 12 yaşındayım,
Kardeşim Fidan’la ben babamın “Kampa gidiyoruz!” Haberiyle çıldırmıştık, bugün Salıydı biz yarın yani çarşamba günü kampa gidecektik. Akşam olunca hemen yataklarımıza gittik. Belgrad ormanında gidecektik. Biz bavullarımızı erkenden hazırlamıştık bile. Sabah oldu 09:00’da evden çıkıp 10:37’de ormana vardık. Çok heyecanlanmıştım. Çadırlarımızı kurduk babam biraz zorlandı açıkçası. Annem ve babam mor çadırda, kardeşimle ben kırmızı çadırda kalacaktık. Kahvaltı yapmamıştık bilerek, ormanda yapmak daha güzel olur diye düşünmüştük. Haklıda çıktık. Önce ateş yaktık, ateşin rengi muazzamdı gerçekten de. Ateşin üstüne tavayı koyabileceğimiz odundan yapılma bir masaya benzer bir şey koyduk. Tavayı üstüne koyup yumurta pişirdik. Yanına getirdiğimiz salatalık domates ve biberleri doğrayınca daha da güzel oldu. Tabiki de ekmek koymayı ihmal etmedik. Kahvaltıyı yaptıktan sonra kardeşimle top oynamaya karar verdik. Kırmızı beyaz voleybol topumuzu çıkarıp oynamaya başladık. Çok eğlenceliydi.25 dk. oynadık ve yorulduk. Annem portakal suyu sıkmıştı onu içtik. Babam “Haydi gelin çocuklar size birkaç bir şey öğretiyim.” dedi hemen yanına gittik. Bize önce suyu nasıl filtreleyeceğimizi sonrada ateş yakmayı öğretti. Kardeşim benden 2 yaş küçük olduğundan ona biraz uzak durmasını tavsiye etti ateş yakarken. Üstelik bunlar çok kolay yapılıyordu. Mesela suyu filtrelemek için bir kumaşın içine taş kum yaprak koyuyor suyu içine dökünce rahatça içebiliyordunuz. Öğlen olmuştu. Öğlende balık yakaladık ve onları pişirip yedik. Ailecek voleybol oynadık bu sefer. Sonra da dart. Ben tam 2 kere 12den vurdum. Bundan sonrada kitap okuduk çok eğlendik böyle 3 saat geçmiş. Bende yanımda getirdiğim oyuncaklarımla kardeşimle oynadım. Akşam olunca yemek yiyip yattık. Sabah da muhtemelen bir günü arkada bırakarak evimize döndük.